reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Gulášová

Veronika Gulášová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Z každého rožku trošku.. seriózna, pojašená, citlivá, vášnivá, spontánna ... proste ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Naozaj milovať sa dá v živote iba raz.

Veronika Gulášová

Naozaj milovať sa dá v živote iba raz.

Je to pravda?

  • 7. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 852x
  • 13
Choroba, ktorá sa lieči sama...

Veronika Gulášová

Choroba, ktorá sa lieči sama...

... alebo naturalistické nekonečné rozprávanie o mojej ´tour de Kramáre´ _Utorok, 14. 10. 2008, geografická lokalita nešpecifikovaná Zobúdzam sa na strašné kŕče v bruchu. Jedinou istotou v danej chvíli sú fakty, že nejde ani o predmenštruačné bolesti (v období ovulácie sú nezvyčajné), ani o ´zastavené vetry´ (to by ma bolelo ´ľavo´, a nie ´pravo´).

  • 17. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 279x
  • 11
Náš malý potkaník

Veronika Gulášová

Náš malý potkaník

Bambulko bol môj "tvrdo vybojovaný" potkaník. Už sme mali doma dvoch (Negríka a Slovanka) a Andrej (moja polovička) nechcel o treťom kúsku ani počuť. Nakoniec sa mi ho podarilo "zlomiť" a začali sme vyberať.

  • 1. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 493x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu